  • Data: 2021-07-23 14:01:20
    Temat: Re: Oddziaływanie na działkę sąsiada
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2021 o 11:59, Budzik pisze:
    > Dokładnie przy czym plan w tym miejscu nie mowi nic o płotach.

    Sprawdź jeszcze, czy to może być pełny płot, bo przykładowo w mojej
    miejscowości jeszcze jest (albo był) przepis, że ogrodzenie może być w
    60% pełne. Więc bez pozwolenia muru na te 2,20 metra nie wolno było
    zbudować.

    Natomiast można pokombinować z roślinkami. Sosenki, jodełki posadzone
    jedna niedaleko drugiej mogą całorocznie zasłonić ogród. Byle nie w
    granicy, a te 2~3 metry w głąb, bo wychodzące na stronę sąsiada gałęzie
    może on przycinać.

    --
    Robert Tomasik