    From: Olgierd <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona praw autorskich w internecie
    Date: Tue, 17 Feb 2004 22:50:31 +0100

    Niejaki(a) Robert Tomasik w wiadomości <news:c0tng1$khl$1@news.onet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > To, że jeden
    > albo drugi ma krew na rękach, to nie znaczy, że nie warto z nim rozmawiać.

    To najgłupsze zdanie z palców Twych jakie zeszło na tej grupie. Piszesz
    tu dużo i naprawdę dużo można się od Ciebie dowiedzieć (nawet jeśli się
    człowiek nie zgodzi, przynajmniej zacznie kombinować). Ale o etyce i
    moralności to widzę - nie bardzo.
    Jesteś widzę tzw. "modelowym prawnikiem", takim, przez których później
    mamy nienajlepszą opinię (sk!syny!) wśród społeczeństwa. Nie liczy się
    moralność tylko abstrakcyjny obiektywizm.
    Moim skromnym zdaniem są ludzie, którym się ręki nie podaje, z którymi
    się nie rozmawia. Niewątpliwie należy do nich Arnold Buzdygan. Ale
    jestem mądrzejszy od Ciebie o parę rozmów na jego temat na policji...

    --
    Olgierd
    "O ile oskarżenia przynoszą korzyść republice, to oszczerstwa przynoszą