eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowy regulamin serwisu PKP › Re: Nowy regulamin serwisu PKP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.
    cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!posting.tweaknews.nl!fx01.ams1.POSTED!not-f
    or-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    References: <u6eoik$13o6m$2@news.icm.edu.pl> <2jDiM.2512$MgZf.2161@fx02.ams1>
    <u6g62u$16aa3$2@news.icm.edu.pl>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 40
    Message-ID: <3JNiM.18$tgGc.2@fx01.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jun 2023 00:07:27 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Fri, 16 Jun 2023 00:07:27 GMT
    X-Received-Bytes: 2546
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:838185
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2023-06-15, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    > W dniu 15.06.2023 o 14:17, Marcin Debowski pisze:
    >> On 2023-06-15, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    >>> Hej,
    >>>
    >>> zapomniałem już o tej grupie, ale jakoś tak mnie natchnęło na czytanie i
    >>> skojarzyło mi się, że mam taką ciekawą kwestię prawną analogiczną nieco
    >>> do pierwszego artykułu, który tutaj przeczytałem.
    >>>
    >>> Otóż ... kupiłem bilet w serwisie internetowym PKP. Normalnie serwisu
    >>> tego używam potem do przedstawienia zakupionego biletu podczas
    >>> przejazdu. Ale ... zmienili sobie regulamin i wymagają jego akceptacji
    >>> przed skorzystaniem. Więc nie mam jak okazać swojego biletu, który oni
    >>> posiadają :-) Jakoś tak nie zechciał przyjść emailem, może email też
    >>> jest regulaminowy. No taki pat trochę.
    >>>
    >>> Bym pewnie zaakceptował, gdybym chciał kupić kolejny bilet, ale nie
    >>> zanosi się. I chciałem poprzestać na skorzystaniu z tego, który już
    >>> zakupiłem, ale zdaje się nie mam jak :-)
    >>>
    >>> Napisałem do nich emaila to teraz zadają dziwne pytania o numer biletu
    >>> którego przecież nie mam :-)
    >>
    >> Generalnie zapewne masz rację, tzn. powinni umożliwić dostęp do tego
    >> biletu na podstawie wcześniejszego regulaminu, który jak rozumiem
    >> zaakceptowałeś. Pytanie jest, w sumie co z tego, że masz tę rację, bo w
    >> praktyce oznacza to kopanie się z koniem, zmarnowania kupy czasu i
    >> pewnie też pieniędzy.
    >>
    >
    > Wiesz co, to jest narodowy przewoźnik. Jeśli działa niewłaściwie to
    > dotyka to wielu pasażerów i może wystarczy i należy to gdzieś przekazać.
    > Niekoniecznie trzeba się w to osobiście angażować.

    No, a Poczta Polska jest narodowym dostarczycielem poczty.
    Nie, no oczywiście szlachetna inicjatywa. Możesz spróbować UOKiK.
    Powodzenia.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1