  • 551. Data: 2023-02-19 20:40:28
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 20:25, J.F pisze:
    > Niby racja ... ale niech to Robert wyjasni ... z uzasadnieniem.
    > Ale w KPK podstawa chyba jest.

    NA miejscu znalezienia zwłok trzeba dokonać oględzin. A to czynność
    powodująca sama w sobie wszczęcie postępowania. Nie można robić oględzin
    w czynnościach sprawdzających. I to kończy Wasze dywagacje.
    --
    Robert Tomasik

  • 552. Data: 2023-02-19 20:55:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Feb 2023 20:40:28 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > NA miejscu znalezienia zwłok trzeba dokonać oględzin. A to czynność
    > powodująca sama w sobie wszczęcie postępowania. Nie można robić oględzin
    > w czynnościach sprawdzających. I to kończy Wasze dywagacje.

    Chyba zaczyna.
    Tylko czy opiszesz jak to wygląda w swietle KPK, czy odeslesz nas do
    lektury?

    J.

  • 553. Data: 2023-02-19 21:00:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Feb 2023 20:21:50 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Zdroworozsądkowo powinien coś zmienić u pacjenta. Skoro serce bije, to
    > rozumie, że po zadziałaniu przestanie.

    To jest defibrylator.
    Czyli logiczny wniosek, ze serce fibryluje, a po uzyciu ma przestać
    :-)

    czy mozna powiedziec, ze w tym stanie serce bije ...
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Defibrylacja

    J.

  • 554. Data: 2023-02-19 21:01:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Feb 2023 20:20:50 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Może dlatego policjantów zamiast kulsonów wysłali :-P

    Moze policjantów nie szkoda :-)

    A moze rozkaz ważniejszy niz przepisy :-(

    J.

  • 555. Data: 2023-02-19 21:06:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 20:55, J.F pisze:
    > Chyba zaczyna. Tylko czy opiszesz jak to wygląda w swietle KPK, czy
    > odeslesz nas do lektury?

    Chętnie pomogę, ale po prostu nie potrafię, bo tu nie ma co wyjaśniać.
    Przyjeżdżasz. Zaczynasz oględziny i tym samym zaczyna się proces. To nie
    są czynności sprawdzarce, w których możesz sobie notatkami rozmowy
    dokumentować. Co mogę Ci jaśniej wytłumaczyć?

    --
    Robert Tomasik

  • 556. Data: 2023-02-19 21:08:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 21:00, J.F pisze:

> [...]
    > :-)
    > czy mozna powiedziec, ze w tym stanie serce bije ...

    Ale w wypadku tego mężczyzny on MÓWIŁ, ze się źle czuje. Sądzisz, że
    osoba w opisanym w podlinkowanym materiale stanie będzie w stanie coś
    powiedzieć ratującemu?

    --
    Robert Tomasik

  • 557. Data: 2023-02-19 21:10:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.02.2023 o 21:01, J.F pisze:

    > Moze policjantów nie szkoda :-)
    > A moze rozkaz ważniejszy niz przepisy :-(
    Albo mają odpowiednie dopuszczenia :-)
    --
    Robert Tomasik

  • 558. Data: 2023-02-19 21:16:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Feb 2023 20:20:01 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Gdybyś choć widział wzór protokołu, to byś wiedział, ze piszesz głupoty.

    Z ustawą dyskutujesz? :-)

    > Jak słuchasz podejrzanego, to czasem w ogóle nie wydajesz postanowienia,
    > tylko ustnie mu zarzut ogłaszasz.

    Co jest w ustawie przewidziane.

    > Nie zawsze tak można, ale co do zasady
    > można, Podejrzanym ma dokąłdnie wiedzieć, o co jest podejrzany, a nie
    > dlaczego.

    "W uzasadnieniu należy w szczególności wskazać, jakie fakty i dowody
    zostały przyjęte za podstawę zarzutów"

    Nie znasz?
    I co wpiszesz, jak zastajesz matkę ze zmarlym dzieckiem na parkingu?

    J.

  • 559. Data: 2023-02-19 21:32:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Feb 2023 21:10:07 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Albo mają odpowiednie dopuszczenia :-)

    Troche wątpie, bo po co. Policja przeciez podnosników nie ma :-)

    Moze maja jakies ogolne, zeby faktycznie na dach mogli wejsc,
    moze dla policjantow sie nie wymaga ...

    J.

  • 560. Data: 2023-02-19 21:38:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Feb 2023 21:08:56 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ale w wypadku tego mężczyzny on MÓWIŁ, ze się źle czuje. Sądzisz, że
    > osoba w opisanym w podlinkowanym materiale stanie będzie w stanie coś
    > powiedzieć ratującemu?

    Wydaje mi sie, ze ma szanse. Kiedys serce wpada w ten stan, a jakies
    niedotlenienie dopiero bedzie w przyszlosci.

    Z drugiej strony - skoro mowil, to chyba jeszcze nie jest w tym
    stanie. Ale czy to dowód, ze sie nie znajdzie, wiec lepiej, zeby AED
    byl pod ręką, czy wrecz podlaczony i monitorujacy ...

    A wiec niewydanie ... to bedzie nieumyslne spowodowanie zgonu w razie
    jak pacjent zejdzie "na serce"?

    J.