  • 471. Data: 2023-02-14 12:14:50
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 14 Feb 2023 12:02:10 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > jak wskażesz źródła, to idiota Ci pisze, żeś plagiat
    > zrobił.

    Jeżeli argumentowałeś w takim stylu, jak to czynisz w Twoim ulubionym
    USNET, to zupełnie mnie nie dziwi, że zostałeś w tak właśnie potraktowany.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 472. Data: 2023-02-14 12:55:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Feb 2023 11:59:31 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > On nie napisał, że taser nie mógł być powodem śmierci. Napisał, że nie
    > wie, czy taser, czy duszenie, czy gość zmarł na skutek przedawkowania
    > prochów. Spróbujcie to "ogarnąć".

    A nie napisal cos o exited delirium?

    > Jakby jeszcze poprzestał na duszeniu i
    > taserze, to można by postawić zarzut "wspólnie i w porozumieniu", bo
    > policjanci ani tasera używać, ani dusić w tym wypadku najprawdopodobniej
    > podstaw nie mieli. No ale raczej "prochów" denatowi nie podawali, więc

    A kto was tam kulsony wie, co podajecie :-(

    > też się nie da. Stąd zarzuty takie, a nie inne.

    Ale prochow rzekomo byla sladowa ilosc, nie zagrażająca życiu.

    J.

  • 473. Data: 2023-02-14 12:58:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Feb 2023 11:56:40 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ale zaproponowany przez Ciebie eksperyment nie prowadzi do żadnych
    > wniosków. Jak przeżyje, to powiesz, ze może byłem jakoś wybitnie
    > odporny.

    Zdrowy, zdolny do sluzby w policji.

    > Jak nie, to mogłem być wybitnie nieodporny. No i może akurat
    > taser niewłaściwy.

    tasera uzywamy takiego samego, zeby nie bylo wątpliwosci.

    > Przy całej świadomość komizmu tej propozycji trudno
    > nie dostrzec absolutnej bezskuteczności dla założonego celu.

    Ja tam widze bardzo duzy sens.
    Ty sie czegos nauczysz, oskarzeni sie czegos nauczą, bo na nich bym
    wyprobowal,
    biegly sie moze czegos nauczy ... policja cala sie moze czegos nauczy

    J.

  • 474. Data: 2023-02-14 13:09:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Feb 2023 11:54:15 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ja dzwonie zawsze na CPR - jeśli nie jestem służbowo - bo wiem, jak to
    > działa. CPR wysyła do koniecznych służb zgodnie z procedurą tzw.
    > zakładki i dostaję konieczne wsparcie. Nie ma przepychania się z
    > odbierającym, ze to nie oni, tylko "straż ogniowa" :-) Obsłużyć zakładkę
    > muszą. Automatycznie nalicza się czas obsłużenia.

    Jak zimny trup, to chyba nie muszą :-)
    No ale tam dzwonimy.

    > Nie jest standardem zbieranie premii od grabarzy. To, ze lata temu komuś

    Teraz może nie ..

    > w Łodzi się wydawało, ze można taki dill ze związkami zawodowymi zrobić,
    > to nie świadczy najlepiej.

    No ale taka byla łódzka rzeczywistość, tylko tych związków nie jestem
    taki pewien, mimo, ze sam cos cytowałem.

    > Generalnie we wszelkiego rodzaju organach
    > możesz "wszystko", pod warunkiem spełnienia trzech warunków:
    > 1) nie ma podejrzeń o interesowność - korupcja, brak powiązania;
    > 2) jesteś trzeźwy - alkohol, środki odurzające;
    > 3) potrafisz wskazać ważny powód.
    > To jest taka anegdota, którą zawsze powtarzam młodym, ale która
    > sprawdziła się w Łodzi również. Gdyby nie łapówki, to nikt by nawet nie
    > podejrzewał, że podają ten PAVULON w celu uśmiercenia. a i oni by nie
    > mieli pokusy podawania w tym celu nie mając pośrednio w tym interesu.

    Ale by biednie żyli :-(

    > I bujasz się.

    I co wtedy robic?
    Na policje zadzwonic, i zasugerowac, ze wydaje mi się, ze ktos tu
    zawinił ?

    > I tu wracamy do punktu wyjścia. Coś zrobić czego, a RPO orzekł, że
    > przesłuchać na świadka nie wypada.

    Czyli co - stawiacie zarzut, czy czekacie z przesłuchaniem?

    > Od wszelkich z udziałem rodziców - przykładowo. Wiesz, co to jest
    > "dupochron"?

    Czyli przesłuchac należy, ale chwilowo nie wypada/nie da sie ?

    > Śledztwo umarza prokurator. Prokuratura ma swoje terminy. Mają
    > statystyki. Znowu ktoś napisze, że u niego "biją murzynów". Ja mogę za
    > siebie napisać, ze w znanych mi wypadkach, jak ktoś nie zgubił tej
    > opinii (rzecz ludzka i może się zdarzyć), to po opinii, ze osoby trzecie
    > się nie przyczyniły do śmierci denata pozostaje wydać postanowienie. To
    > jest powiedzmy godzina roboty, bo to się "kopiuj / wklej" z innego robi.
    > Kilka dni?

    Tak by wychodzilo. Ale na opinie ile sie czeka?
    Miesiac, dwa, trzy ?

    > Ja jedynie zasugerowałem, co mogło kierować dziennikarzami przy
    > rozpętywaniu afery i tyle.

    i powtorzyles pare razy.
    Wydaje mi sie, że raz to nawet wyrazniej napisałes, ale juz nie
    potrafiłem znaleźć.

    To jak tam uwazasz - zabójcy, czy ofiary pismakow i nadgorliwych
    policjantow i prokuratury?

    J.

  • 475. Data: 2023-02-14 13:25:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Feb 2023 11:39:31 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Dokładnie jest, jak piszesz. A powinno być tak, że Prokurator wchodzi,
    > jak ktokolwiek (ratownicy, lekarze, rodzice, świadkowie, policjanci) są
    > w stanie sformułować sensowy wniosek, że do śmierci mogło doprowadzić
    > działanie osób trzecich.

    Hm, rodzice raczej nie sformułują, bo są za bardzo roztrzęsieni.
    Chyba, że sami zabili, co się zdarza, ale wtedy przeciez nie powiedzą.

    Ratownicy, lekarz ... no może bez sekcji są w stanie zauważyc cos
    podejrzanego, ale jak nie zauwazą, to na jakiej podstawie mieliby
    formułować?

    IMO - to prokurator powinien miec takie prawo.
    Tylko kto mialby go wezwac?

    Przy czym ... mamy tę śmierc łóżeczkową niemowląt, ktos potrafi podac
    ile to przypadkow w Polsce czy Europie?
    Ale poza tym, to dzieci tak bez powodu nie umierają, wiec kazda smierc
    jest podejrzana i godna zbadania. IMHO.

    Co innego staruszkowie w wieku 70+, czy jacys zawałowcy.

    Ale to nam nadal nie wyjaśnia, kto ma wystawic karte zgonu,
    jak lekarz odmawia, bo mowi, ze nie zna przyczyny smierci,
    a prokurator nie chce sledztwa otworzyc ...

    A co wpisują staruszkom jako przyczynę? "Starość" ?

    > Na chwilę obecną mamy sytuację faktyczna, w
    > której w braku wiedzy urzędowej o przyczynie zgonu przyjmuje się, że na
    > pewno doszło do przestępstwa - ze wszystkimi skutkami tej konstatacji.

    Ale te skutki są takie, ze mozna prowadzic "śledztwo w sprawie".
    Tylko co najwyzej mozna sie wstrzymac z formalnym przesłuchaniem
    swiadków ...

    J.

  • 476. Data: 2023-02-14 18:44:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > podstaw nie mieli. No ale raczej "prochów" denatowi nie podawali, więc
    > też się nie da. Stąd zarzuty takie, a nie inne.

    Zabawne - przeprowadziłeś "postępowanie dowodowe", że nie da się
    postawić zarzutów bo nie da się udowodnić w 100% że kulsony do śmierci
    się przyczynili a jednocześnie matce stawiasz zarzuty bo nie da się
    jednoznacznie udowodnić że się nie przyczyniła.

    Różnica jest jak między widzę że mogę to jadę a nic nie widzę więc jadę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 477. Data: 2023-02-14 18:46:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2023 o 12:58, J.F pisze:

    > Ja tam widze bardzo duzy sens.
    > Ty sie czegos nauczysz, oskarzeni sie czegos nauczą, bo na nich bym
    > wyprobowal,
    > biegly sie moze czegos nauczy ... policja cala sie moze czegos nauczy

    Jest biegły co twierdzi, że nie zabili, czterech podsądnych co twierdzą
    że nie zabili i ich obrońcy. Już statystycznie coś znacząca grupa do
    eksperymentów sądowych:P

    W ramach porównania można kogoś zostawić na pięć minut w samochodzie
    sprawdzić czy przeżyje:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 478. Data: 2023-02-14 19:58:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pozwól, ze w tym miejscu skończę naszą dyskusję, bowiem sięgnęła dna
    > logiki.

    Chyba pozostaje się zgodzić z tobą trzeci raz:P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 479. Data: 2023-02-14 19:59:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2023 o 13:25, J.F pisze:

    > Ale te skutki są takie, ze mozna prowadzic "śledztwo w sprawie".
    > Tylko co najwyzej mozna sie wstrzymac z formalnym przesłuchaniem
    > swiadków ...

    Dokładnie - robert sobie stworzył problem i próbuje go roziązać
    pozaprzepisowymi metodami ciągle udając że "postępowanie w sprawie" jest
    z jakiś powodów niemożlowe.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 480. Data: 2023-02-14 21:02:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.02.2023 o 12:14, Olin pisze:

    > Jeżeli argumentowałeś w takim stylu, jak to czynisz w Twoim ulubionym
    > USNET, to zupełnie mnie nie dziwi, że zostałeś w tak właśnie potraktowany.

    By zaspokoić Twą ciekawość, to w ogóle ne argumentowałem. uznałem, że
    nie będę się "przepychał" z idiotami i tyle. Po prostu nien pisuję tam
    artykułów.
    --
    Robert Tomasik