  • Data: 2007-05-24 19:01:20
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - pismo
    Od: "to0l" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam <x#k...@w...pl#x> napisał(a):

    > masz napisać na czym polega niezgodność z umową i czego żądasz (wymiany
    > czy naprawy)

    Podobno mam to napisać w 2ch kopiach i poprosić sprzedawcę o podpisanie obu,
    jedno idzie do mnie, a 2gie do sprzedawcy.

    > ale nie wróżę powodzenia reklamacji...

    Dlaczego podobno zakupując podpisałem ze sprzedawcą umowę cywilno-prawną i
    mogę żądać takiego roszczenia jeśli towar się zepsuł. Rozmawiałem z
    konsultantką federacji konsumentów i mówiła ze sprzedawca ma 14 dni an
    odpowiedz jeżeli jej nie dostanę to zgadza się z warunkami przedstawionymi
    przeze mnie. Ale dalej nie wiem jaki ma być wzór takiego pisma :(
    --
    Pozdrawiam!
    to0l