eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - pismo › Re: Niezgodność towaru z umową - pismo
  • Data: 2007-05-25 15:32:18
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - pismo
    Od: "Robert" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nic nie mylę. Po prostu zdaję sobie sprawę z własnych praw jako
    > konsumenta.
    > Gdybyś to ty był/a w mojej sytuacji pewnie też starał/a załatwić tą sprawę
    > i
    > otrzymać towar sprawny. To jaką drogę sobie wybiorę czyli w moim przypadku
    > wymiana na nowy sprzed jest decyzją którą ja podejmuję a nie sprzedawca.
    > Zastanawia mnie tylko to co jeśli sprzedawca nie będzie chciał przyjąć ode
    > mnie tego towaru i podpisać wniosku przeze mnie złożonego? Czy w takiej
    > sytuacji zadzwonić na Policję i powiedzieć o przypuszczeniu popełnienia
    > przestępstwa czy poprosić sprzedawce o pisemną odmowę przyjęcia sprzętu. A
    > co
    > jeśli sprzedawca odmówi mi również wypisania odmowy czy wtedy dopiero
    > zadzwonić po Polskie organy ścigania. Ja po prostu chcę domagać sie
    > własnych
    > praw jako konsumenta jeżeli nikt tego nie będzie robił to sprzedawcy
    > wyrosną
    > na "złote cielce" jak to miało miejsce w PRL'u.

    Jestem sprzedawcą, często też zajmuję się serwisem, rozpatruję takie
    przypadki.
    Niestety nie masz szans, nie masz możliwości udowodnienia że sprzęt w chwili
    wydania był niesprawny (6 miesięcy). Chyba że w tym okresie 6 miesięcy był
    naprawiany, wtedy to inna sprawa
    Pozd
    R.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1