  • Data: 2007-05-25 15:35:50
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - pismo
    Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to0l" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f36ttu$rva$1@inews.gazeta.pl...

    > Zastanawia mnie tylko to co jeśli sprzedawca nie będzie chciał przyjąć ode
    > mnie tego towaru i podpisać wniosku przeze mnie złożonego?

    Skaldasz pismo z wymieniona niezgodnoscia i dolaczona opinia rzeczoznawcy,
    ktory potwierdza ze owa niezgodnosc byla w chwili kupowania. Jak sprzedawca
    nie bedzie chcial przyjac to wysylasz listem poleconym z potwierdzeniem
    odbioru - bedzie jak znalazl jak wyladujecie w sadzie. Bez opinii
    rzeczoznawcy nie masz co sie jednak nawet co fatygowac do sklepu czy na
    poczte bo nie jestes w stanie udowodnic istnienia wady w chwili zakupu wiec
    nie masz prawa do reklamowania z tytulu niezgodnosci z umowa

    >czy wtedy dopiero
    > zadzwonić po Polskie organy ścigania.

    Moze po antyterrorystow odrazu?:) A tak serio - co ma do tego policja?

    Co do mojego zalatwiania sprawy - to jak mi sie zepsuje cos po okresie
    gwarancyjnym to albo daje do naprawy albo ide do sklepu po nowe - czesciej
    to drugie bo nie lubie tracic czasu na czekanie na naprawe:)

    Angie