  • Data: 2007-05-25 15:04:30
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - pismo
    Od: "to0l" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Angie <j...@o...eu> napisał(a):

    > Mylisz prawo konsumenta z prawem do zrobienia sobie prezentu na koszt
    > sprzedawcy. Jesli uzytkowales cos przez 23 mce bezawaryjnie to niemozliwe
    > wydaje sie udowodnienie, ze rzecz ta byla uszkodzona w chwili zakupu a to
    > wlasnie TY bedziesz musial to udowodnic skoro podnosisz niezgodnosc z umowa.
    > Mozesz sie w to bawic ale koszty opinii rzeczoznawcow powinny juz cie troche
    > ochlodzic, jesli nie - to przegrany proces zrobi to na pewno. No ale to twoj
    > czas i twoje pieniadze

    Nic nie mylę. Po prostu zdaję sobie sprawę z własnych praw jako konsumenta.
    Gdybyś to ty był/a w mojej sytuacji pewnie też starał/a załatwić tą sprawę i
    otrzymać towar sprawny. To jaką drogę sobie wybiorę czyli w moim przypadku
    wymiana na nowy sprzed jest decyzją którą ja podejmuję a nie sprzedawca.
    Zastanawia mnie tylko to co jeśli sprzedawca nie będzie chciał przyjąć ode
    mnie tego towaru i podpisać wniosku przeze mnie złożonego? Czy w takiej
    sytuacji zadzwonić na Policję i powiedzieć o przypuszczeniu popełnienia
    przestępstwa czy poprosić sprzedawce o pisemną odmowę przyjęcia sprzętu. A co
    jeśli sprzedawca odmówi mi również wypisania odmowy czy wtedy dopiero
    zadzwonić po Polskie organy ścigania. Ja po prostu chcę domagać sie własnych
    praw jako konsumenta jeżeli nikt tego nie będzie robił to sprzedawcy wyrosną
    na "złote cielce" jak to miało miejsce w PRL'u.
    --
    Pozdrawiem!
    to0l