  • Data: 2007-05-25 10:09:27
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - pismo
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.05.2007 to0l <q...@g...pl> napisał/a:

    > Tak, tylko ja za niego dałem 1350PLN. Dlaczego szkoda czasu to co w Polsce już
    > prawo konsumenta nie działa?

    Działa, działa, tylko nie koniecznie oznacza to, że będziesz z tego
    działania usatysfakcjonowany. To co Ci wszyscy próbują powiedzieć, to to,
    że masz spore szanse wtopić ładne kilkaset złotych, zmarnowac kupe czasu i
    nic nie załatwić.

    Jak chcesz się w to bawić to będziesz potrzebował dużo samozaparcia. Na
    początek w ramach hartowania tegoż poprzeglądaj archiwum grupy po hasłach
    niezgodność z umową i reklamacje.

    --
    Marcin