eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność Towaru z opisem - jak ugryź... sprzedawca zwróci kasę... ja nie chcę › Re: Niezgodność Towaru z opisem - jak ugryź... sprzedawca zwróci kasę... ja nie chcę
  • Data: 2010-02-18 08:17:58
    Temat: Re: Niezgodność Towaru z opisem - jak ugryź... sprzedawca zwróci kasę... ja nie chcę
    Od: "M" <u...@s...ru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Kupiłem za pośrednictwem internetu piekarnik Samsunga do zabudowy,
    > kuchnia została zrobiona na zamówienie, po uruchomieniu stwierdziłem, że
    > piekarnik nie posiada obrotowego rożna, który wg. oferty sprzedawcy miał
    > być.

    Sprzedawca wybrał CIEBIE 1 aby CIEBIE oszukac !
    Pewnie nie wiedzial ze jestes ministrem skoro kupujesz przez internet.

    PANIE Sknero... zaproś przjaciół do resteuracji na cos z rożna i zapłać za
    nich :-))))).
    Nie da sie zrobic nic dobrego w agd Samsunga.

    Kuchnia jest tylko na POKAZ wiec czy piekarnik ma rozen czy nie nie ma
    znaczenia.
    Walnij na kazdym agd złoty matalik z napisem Limited for Bessst.....best....

    Milego dnia SZANOWNY PREZESIE.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1