    From: "fart" <a...@u...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieustraszeni Pogromcy Serników
    Date: Fri, 25 Jan 2013 10:05:49 +0100

    ale to Wasza imprezka.
    Podczas takich imprezek możesz pić denature i inne wynalazki. Twoja sprawa.
    Sałatke, jak wspomniałem wcześniej pożesz przyprawić kaczym gównem.
    Jedzcie do woli. Smacznego.

    Nie wolno Ci wprowadzić tego towaru do obrotu.
    Maruda. Nie wolno Ci sprzedawać metanolu, jako alkoholu do spożycia, bez psa
    przewodnika :)).

    Jeśli sprzedajesz, to musisz spełnić wymogi ... Jasneeee????!!!!!!

    a koleżanki świadczące usługi po imprezce to powinny zostać opodatkowane.
    Jako gejsze, bo prostytutkami nie są:)))) (chyba).

    a tak profilaktycznie, jak się nie przestaniesz czepiać to Cię w dyby
    zakujemy i zobaczysz:)

    Pozdrawiam
    fart

    PS