  • Data: 2022-03-17 11:22:35
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakiś czas temu ZCP mocno się nt. takiego zabójstwa zastanawialiśmy dla
    > przypadku na Sokrates, gdzie bmw przejechało z pełną prędkości po pasach
    > zabijając człowieka. Tamten przypadek nie został jednak ZCW
    > zakwalifikowany przez sąd jako zabójstwo w zamiarze ewentualnym, a
    > okoliczności samego zdarzenia pozostawiały MZ dużo mniejsze wątpliwości
    > czy kierowca mógł się wtedy na czyjąś śmierć godzić. I stąd ta cała
    > dysgresja. W kontekście zabójstwa, nie pomocy.

    Konkretnie to tamten jechał 136km po miejskiej drodze (takiej naprawdę w
    mieście) i omijał samochód który zatrzymał się przepuścić pieszych. A
    więc spektakularnie. Ale co do zamiaru ewentualnego (ja byłem akurat w
    tym przypadku za), to jednak samochód co do zasady nie służy do
    zabijania, a broń jednak tak. Więc strzelanie na oślep... no nie wiem.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.