    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Date: Thu, 4 Feb 2010 20:46:07 -0000

    "Vena210" <b...@g...com> wrote in message
    news:b6acede4-879b-4568-8043-0d1263ead34b@m16g2000yq
    c.googlegroups.com...
    Jeżeli Pan Zbigniew ma jakiekolwiek problemy ze zrozumieniem,
    właściciel sklepu wyraża swoją pełną aprobatę, aby Pan Zbigniew
    wystosował odpowiedni list oficjalny za pośrednictwem przedstawiciela
    prawnego (tzw. letter of complain) na adres sklepu w Wielkiej Brytanii
    skierowany do jego właściciela (ja nim nie jestem, jest nim osoba o
    obywatelstwie angielskim i w takim też języku przyjmnie
    korespondencję), wtedy przesłane zostaną wszelkie wyjaśnienia,
    dokuementy, klauzury oraz zasady, na jakich prowadzimy działalność
    zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii i zgodne z tym krajem (takie jak
    np. wysyłka z domu bez odwiedzania poczty płatna przez PayPal, nie
    stosowanie pieczątek, itp).

    Ewentualnie założył sprawę sądowną przeciwko sklepowi w Wielkiej
    Brytanii, od którego zakupił produkt, którego nie otrzymał.

    Czekamy więc na wiadomość od Pana Zbigniewa.

    Celowo nie piszę tego na email bo i tak Pan Zbigniew poda tę wiadomość
    do użytku publicznego, więc to mija się z celem.

    Choc w mojej opini zrobilas w zasadzie wszystko by sprawe zakonczyc
    polubowie (oferta zwrotu 100% kasy za wycofanie negatywa jest jak
    najbardziej do zaakceptowania i na tym sprawa powinna sie skonczyc)
    To jednak, allego nie dziala w UK!
    Nie wiem jak ma allegro zapisane ale zdaje mi sie, ze nie mozesz sprzedawac
    poza krajami zaznaczonymi w allegro. Co innego ebay:)