  • Data: 2007-01-08 16:24:04
    Temat: Re: Nie dostałem nakazu zapłaty
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora

    Funkcyjny napisał(a):
    > Jak mogę się bronić? Myślałem o przywróceniu terminu do wniesieniu sprzeciwu
    > (art. 167 kpc. i dalsze) oraz o powództwo przeciwegzekucyjne opozycyjne (art.
    > 840 kpc.). Czy poprawnie myślę?

    Jeśli nie został prawidłowo doręczony, to po prostu sprzeciw, w którym
    wskażesz dlaczego nie został doręczony, a więc że i termin na wniesienie
    sprzeciwu nie zaczął biec. Do tego zażalenie na nadanie klauzuli
    wykonalności (bo skoro nie został doręczony, to nie jest prawomocny). Z
    ostrożności możesz wnieść o przywrócenie terminu... (ale co chcesz
    przywracać?)

    KG