  • Data: 2022-05-31 07:34:22
    Temat: Re: Nazwy zawodów w umowie o pracę
    Od: Jureq <j...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli jesteśmy przy śmieciach, to mam inne pytanie.

    Jak w innych miastach płaci się w wypadku najemców mieszkań komunalnych w
    budynkach wielorodzinnych?
    Z ustawy wychodzi mi, że deklarację składa się i płaci jakiemuś zarządowi
    nieruchomości.
    W Tublinie ktoś wymyślił inaczej. Lokatorzy składają deklarację do UM
    dokładnie taką jak właściciele donów jednorodzinnych i bezpośrednio do UM
    płacą. Dobrze, że jeszcze każdy z nich nie musi zakładać osobnego
    śmietnika.