eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-03-31 10:34:32
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2011-03-31, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Albo mieć subskrybcję i po prostu zaktualizować soft.
    > I co, teraz się dowiem, że admin też kosztuje?

    Nie - admin ma inne zadania.

    > Przed chwilą było, że potrzebują (edytor tekstu), a jedynie
    > w ramach "oszczędności" większość siedzi na OO.

    OO ma edytor tekstu, tak samo jak MS Office, tylko co to zmienia?
    Ja osobiście nie lubię ani oo ani msworda, bo mają tak samo idiotyczna
    filozofie, że wiedzą lepiej, czego ja chcę, ale to ogólnie inny problem.

    > Nie. To nie jest tak. Tzn. jest tak, ale jak się czyta pół
    > zdania z mojej wypowiedzi i pomija drugie pół (o wymianie).
    > Jak zajdzie konieczność wymiany tegoż między stanowiskami, to
    > owszem, tak należy. Jak nie zajdzie, to nie należy.

    No więc co z tą wymianą? Może wyjasnisz, jaki jest z tym problem, bo
    dokumety są wymieniane między stanowiskami bezproblemowo właśnie.

    > Czyli tracą na produktywności (bo choćby zapisać tego PDFa to trzeba wykonać
    > dodatkowe kroki). Inna rzecz, że nikt tego nie policzył pewnie "ile" tracą.

    no tak, wciśnięcie przycisku do zapisu w pdf-ie, zamiast przycisku save
    zajmuje dużo czasu...

    > A to mów od razu że firma z informatykami, a nie normalna.
    > To nie będzie nieporozumień. W takiej firmie, to wiadomo że
    > informatycy mogą dowolną bzdurę wrzucić szefostwu, które
    > się na tym słabiej zna.

    uhm..... Znaczy się jesli zarzad składa się z osób, projektantów
    elektroniki, programistów itp, tzn że mozna im dowolną bzdurę wrzucić...

    że tak Ciebie sparafrazuję: msfanboy detected....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl