eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym - i brak srodkow... › Re: Nakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym - i brak srodkow...
  • Data: 2004-09-30 20:11:34
    Temat: Re: Nakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym - i brak srodkow...
    Od: "zwykly facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:cjgpjh$lrp$1@news.onet.pl...

    > a masz jakiś majątek w ogóle?

    Jesli mozna za "majatek" uznac mieszkanie, w ktorym mieszkam - ale przeciez
    chyba mnie nie eksmituja!... Ja na Boga CHCE splacic im ten dlug - i to jak
    najszybciej, ale na razie nie mam z czego i nie wiem, jak zyskac na czasie.
    Nie zamierzam tez robic zadnych unikow, ukrywac majatku, ktorego zreszta nie
    posaidam, ani nic z tych rzeczy. Chce wybrnac z klopotow, zanim calkiem sie
    pograze, marnujac w ten sposob reszte, lub spory kawalek swojego zycia -
    tylko JAK...

    Pozdrawiam
    zf