  • Data: 2004-01-30 13:40:22
    Temat: Re: Może ktoś mi poradzi jak poradzić sobie z problemem
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Wed, 28 Jan 2004 s...@o...pl wrote:
    > [...]
    >
    > Cosik mi tu nie pasuje: wg Ordynacji rozliczenia osoby zmarłej
    > dokonuje URZAD SKARBOWY własnie !

    Moze ile Panie z US chcialy przez to powiedziec,
    ze roznica pomiedzy naleznym podatkiem a wplaconymi zaliczkami
    jest "masa spadkowa"...

    > Wspólnie z żona rozliczyc się już oczywiscie nie możesz, skoro zmarła
    > w trakcie rozliczanego roku.

    > Hm...

    > Kiedy rozliczenie żony to już nie twoja broszka, AFAIK.
    > Sadzac z tematu - NTG, jest grupa .prawo.podatki :)

    Rozliczenie nie - byc moze... ale US by rozliczyc musi miec jakies dane.
    skad US ma wiedziec, ze pani X wydala na "zdrowie" ?

    Poza tym jesli podatnik w ciagu pol roku nie odrzuci spadku ,
    to US bedzie mial prawo sciagnac ze spadkobiercy - ale moze umorzy ?

    Ponadto czyzby zmarla Pani NIC nieposiadala ?
    (mieszkanie, zamochod, konto ...)

    > pozdrowienia, Gotfryd

    Boguslaw