  • Data: 2005-05-17 21:26:05
    Temat: Re: Molestowanie seksualne-kurs prawa jazdy...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d6dbvm$o4j$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d6clau$67s$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Znam analogiczne przypadki, gdy dziewczyna była trzeźwa jak świnia i
    > zgadzała się na to, ale później zmieniła zdanie. Kwestia jest delikatna,
    > choć z tematem ma mało wspólnego. Instruktor tylko świntuszy.

    podobalo mi sie w tej sprawie ze sedzia nie zdecydowal sie na areszt,
    a prokurautra
    chce zmienic kwalifikacje czynu. Nie pamietam teraz na jaka(nazwy nie
    pamietam) ale wkazdym razie
    na cos co pasuje do molestowania osoby niepelnosprawnej umyslowo.
    tez absurd, co innego jak ja zmusili do picia. ALe zmusic to nie namowic.

    Powinni zamknac osoby za tego typu falszywe oskarzenia na minimum 10 lat czy
    nawet wiecej,
    i publicznie to oglaszac by wyperswadować takie pomysly "kobietom"

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...