  • Data: 2004-12-21 10:17:06
    Temat: Re: Mam wierzytelnosc i problem z odzyskaniem
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawa karna przeciwko niemu jeszcze się toczy.
    >
    > Ile mam czasu, na wyegzekwowanie mojej należności, czy to moze ulec
    > przedawnieniu?? Czy mozna sie starac od kogos z jego rodziny srodkow na
    > zaspokojenie moich roszczen?? Czy istnieje jakas firma, ktora pomaga w
    > tym.
    > Moze jakies inne pomysly.
    >
    > Prosze o odpowiedz.
    > rem

    Dogadania się z komornikiem nie udowodnisz. Jeśli chodzi o rodzinę, to
    musisz wykazać złą wolę dłużnika ( ukrycie stanu posiadania, przepisanie na
    rodzinę po wyroku itd). Na firmy windykacyjne lepiej nie licz. To w 90%
    oszuści. Wezmą kasę od Ciebie jako zaliczkę, a potem powiedzą, że się nie
    udało. Zaliczka oczywiście bezzwrotna. W najlepszym razie "zajmą" się sprawa
    i po max 3 miesiącach przyjdą po "zwrot" poniesionych wydatków, pokazując Ci
    nawet jakieś bzdurne kwity. Postaraj się to sprzedać. jest koniec roku.... .
    Jak masz pismo od komornika o bezskutecznej windykacji, nie powinno być z
    tym problemów. Zależy jeszcze, jak duża to kwota.