  • Data: 2006-02-24 08:35:49
    Temat: Re: Kurier GLS - a nr PESEL przy odbiorze paczki
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Na szczęście łatwo można ten zwyczaj ukrócić.

    Z chęcią posłucham Twoich rad, sam już zabrałem się pomału do działania.

    Nie ulega wątpliwości, iż nr PESEL jest daną osobową w rozumieniu ustawy o
    ochronie danych osobowych, nie ulega wątpliwości, iż GLS gromadzi te dane, nie
    ulega wątpliwości, iż kurier nie ptorafił poinformować mnie o tym w jakim celu
    gromadzone są dane osobowe.

    Mam plan przygotować pismo do GLS i skargę do GIDO co o tym sądzicie, jakie
    argumentyjeszcze wytoczyć, jakie obowiązki powinien GLS dochować, czy taki
    rejestr zgłosić do GIDO ?