    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradzież dokumentów i KZKGOP
    Supersedes: <cale4g$kg$2@serwus.bnet.pl>
    Date: Tue, 15 Jun 2004 02:01:02 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 14. czerwca 2004 19:00 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Olo Kwasniak:

    > nie
    >
    > Jeżeli każdemu kto Cię nie lubi wręczasz swoje dokumenty, to tak.

    Nie muszę wręczać, jak mnie nie lubi, to jest szansa, że mnie zna, ergo
    zdobędzie to dość łatwo. Albo np. podpadnę mu przy jednej kontroli i wtedy
    zapamięta dane? Cokolwiek... Chodzi o zasadę. Samo spisanie przez kogoś
    czegokolwiek nie powinno dawać żadnej władzy. Ja też sobie mogę spisać
    protokół, że Ty przyjechałeś do mnie i mnie pobiłeś.

    > 1) nie jarzę o co biega z tym berłem

    A takie chore skojarzenia.

    > 2) no przecież wyraziłem zgodę na ujawnienie tu przez Ciebie moich danych

    To ciąg dlaszy skojarzeń tylko.... :) i dotyczyło berła.

    > 3) nie ma sprawy - możesz mi je rzucić na prv
    > Po prostu ciekaw jestem jak wiele jesteś w stanie ustalić na podstawie
    > książki telefonicznej, skoro sądzisz ze mozna z niej wystawiac mandaty....

    To była przenośnia. Na Tobie mi nie zależy, więc nie będę Cię tropił....
    Co innego sytuacja lokalna.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)