    Date: Mon, 11 Jul 2022 20:22:46 +0200
    Subject: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62c6e645$0$454$65785112@news.neostrada.pl> <ta6qdb$ot0$1@gioia.aioe.org>
    <62c71658$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <ta7cps$1cjh$1@gioia.aioe.org>
    <62c7da84$0$496$65785112@news.neostrada.pl> <ta8ujn$92s$1@gioia.aioe.org>
    <62c80b2a$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ca723c$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <62cc633b$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-11 o 19:51, _Master_ pisze:

    > Małe i proste podatki to BZDURY?

    Program jest krótkowzroczny i nieprzemyślany.
    Już widzę te tłumy zredukowanych urzędasów i tych z dobrowolnym zusem
    jak wieszają konfedratów na płocie.
    "Chcemy, żeby było dobrze, ale nie wiemy jak to zrobić"

    > Że co? Jak trzeba mieć zryty lewacką ideologią BERET żeby tak to
    > interpretować?

    Wszędzie widzisz lewaków i to jest program?
    Ty to masz zryty beret.

    > Jeśli to są bzdury to czym jest "wiemy jak to zrobić" hołowni albo mamy
    > program ale nie pokażemy Tuska?

    Nikt nie wie jak to zrobić
    Każdy ma tylko pomysły, które można zrealizować częściowo,
    ale nie ma siły, która by przepchnęła wszystko co dobre.

    Twoje biadolenie o UE z grzeczności pominę,
    bo to też nudne jest, że jak ktoś nie umie się przystosować,
    to tylko kopie i krzyczy zamiast nauczyć się korzystać.