    Date: Wed, 6 Jul 2022 16:11:24 +0200
    Subject: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2022 o 15:36, J.F pisze:

    > IMO takie rzeczy to mozliwe - moze nie to, ze proch wolny,
    > tylko od podjecia decyzji do wystrzalu z broni mija ulamek sekundy,
    > a ruchomy cel moze w tym czasie sie mocno przemiescic.

    Ale oni twierdzili, że pocisk wszedł przodem, a nie że policjant celował
    w przód a tak się złożyło że strzelił w tył.

    > Np sie zamachnął chcac uderzyc, nie trafil, wiec zamach zamienil sie w
    > obrot.
    >
    > A ile bylo tych strzalow? Wszystkie "w tyl" ?

    Z tego co mi wiadomo to jeden za to nad wyraz skuteczny.

    > Ale co - jest to w ekspertyzie?

    Wyglądu w ekspertyzie - nie. Ale jak już mówiłem - pan ockham mówi, że
    jak kulson zrobił krzywdę obywatelowi a kulson że nie, to kulson raczej
    kłamie. A jak kulson wygląda jak nakoksowany łysy koks, trenujący sporty
    walki, to przesuwa to trafność pana ockhama o kolejne kilka procent w
    górę - bo z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością masz doczynienia
    z dresem tylko w mundurze. A typowy dres jest typowy. Jak to spiewali
    "młodzi policjanci, młodzi kibice - kretynie kontra kretyni".

    > Ale ale:
    > -kiedy prokurator postawil zarzuty?

    Na dniach.

    > -czy poinformowal policje o tym?

    Teraz zapewne już tak.

    > -policjanta niewatpliwie poinformowal, ale czy on mial obowiazek
    > informowac przelozonych?

    Wcześniej nie informował, bo wcześniej zarzutów nie postawił. Natomiast
    policja twierdzi... że nie wiedziała o żadnych przesłankach do
    zawieszenia...

    > A to L4 to z jakiego powodu?
    > Uraz psychiczny?

    PTSD. Od psychiatry.

    > No ba, przeciez to jasne i typowe, nie tylko w policji.

    No nie wszędzie jednak. Chociaż w firmach... państwowych na ogół tak.

    > Tylko zaraz - jaka "firma", skoro prokurator prowadzi sledztwo.

    W sumie racja - założyłem że rzecznik go bronił, ale nie mogę znaleźć,
    więc punkt dla adwokata diabła.

    > A link gdzie?

    https://wtk.pl/news/82184-21-latek-zginal-od-policyj
    nej-kuli-koniec-sledztwa-w-glosnej-sprawie

    > Mozesz o tym nie myslec w chwili lapania.

    Ale jak nie myślisz to jest odruch. Odruchowo raczej nie będziesz łapał
    zajętą ręką.

    > Ale ale ... czy to sa ustalenia odmienne od tych zaraz po zdarzeniu,
    > czy policjant od poczatku zeznal jak bylo, a wszelkie inne
    > informacje to tylko "szum medialny" ?

    No chociażby prokuratura dwukrotnie "zaznawała" że strzał padł od przodu.

    > Znajdziesz wypowiedz rzecznika policji i prokuratory zaraz po
    > zdarzeniu?

    Nie. Nie chce mi się...

    > Nie pamietasz ile Ziobro walczy z ekspertyzami w prywatnej sprawie?
    > :-)

    I wywalczył? ;) Czyli nie ponoszą - moga sobie wpisać co wymyślą i albo
    się wadliwie uniewinni albo niewinnego skaże i nikt nic z tym nie zrobi...

    > W jakims medialnym przypadku i biegly ponosi odpowiedzialnosc ...
    > ostatnio to chyba najczesciej za uwolnienie oskarzonego pod pozorem
    > problemow zdrowotnych :-)

    A rzeczywiście poniósł?

    --
    Shrek