  • Data: 2008-03-12 10:54:44
    Temat: Re: Komornik wzywa i wyznacza 7 dni i co teraz
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:

    > Gwoli ścisłości: czy "św. alimentacyjne bieżące" nie oznacza "bieżące w 2003
    > r." w tym kontekście?

    Raczej nie. Pewnie we wniosku egzekucyjnym z 2003r. pewnie była
    podana egzekucja alimentów zaległych, oraz bieżących, czyli komornik
    miał prowadzić egzekucję na bieżąco. Być może egzekucja była prowadzona,
    a może nie było z czego egzekwować i po 5 latach komornik chce się
    upewnić, czy za 2008r. to też ma egzekwować alimenty.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz