eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-19 18:50:09
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś nie mam ochoty - wybierz wprost.
    >
    > 1 - należy zabrać komuś innemu jego własność (a potem oddać)

    ale po co oddawać ??

    Ja mam taki pomysł. Mam takiego dłużnika, kupe kasy mi wisi. Umówię się
    z nim, że pożyczy w wypożyczalni jakiegoś fajnego busa. Poproszę go aby
    wpadł do mnie na fajkę. Na ten sam moment biorę komornika i nalegam aby
    zajął takiego busa z wypożyczalni, później hyc za 1/3 ceny ktoś go kupi,
    ja będę miał spłacony dług i wszystko OK ??????????

    Czy kogoś tu źrebi ?

    > 2- nie należy zabierać komuś innemu jego własności (i z oddawaniem nie
    > ma kłopotu).

    bez znaczenia jest tu kto komu. Święte prawo własności musi być wyżej
    cenione niż widzimisię komornika

    Icek