  • Data: 2002-08-05 22:31:33
    Temat: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Aug 2002 00:02:02 +0200, "Jacek" <s...@p...pl>
    napisał(a):

    >W halandii w którymś średniej wielkości mieście
    >(znajdę jak będziesz się upirała) tamtejsi radni uchwalili
    >taką"głupotę,że pewnego pięknego poranka z ulic zniknęły wszelkie
    >znaki,sygnalizatory,zakazy,nakazy itd.Można rzec pustynia.I co się
    >okazało że eksperyment doprowadził do znacznego zmniejszenia ilości
    >kolizji i wypadków.I co Ty na to ? Mało tego,aktualnie rząd myśli o
    >projekcie zastosowania tego wynalazku w całej Holandii.

    Po jakiś odchyłach w zabawy w homomałzeństwa, eutanazje i takie tam, w
    Holandii dość sporo jednak zdaje się wypływa na wierzch zdrowego
    rozsądku. Nie kto inny jak właśnie Holandia zalegalizowała jako
    pierwsza w Europie (choć nie całkowicie, z pewnymi jednak
    ograniczeniami, a szkoda) posiadanie i zażywanie tzw. miękkich
    narkotyków, i co się okazało? To, czego można było się spodziewać,
    liczba uzależnionych w Holandii jest najniższa w całej Zachodniej
    Europie i od lat sukcesywnie spada - w przeciwieństwie do pozostałych
    krajów, gdzie wręcz przeciwnie: rośnie.

    I tutaj tak naprawdę nie chodzi o to, by z obecnego systemu robić
    "wolną amerykankę" (kto wie? może byłoby lepiej?), ale tylko, czy może
    aż tyle, by uzmysłowić ludziom jak szkodliwe są wszelkie regulacje i
    nadmiernie rozrośnięte, w już chyba każdej dziedzinie naszego życia,
    przepisy.

    Stąd właśnie pochwalenie przeze mnie myśli, iż "jedni mają prawo i
    przepisy, a inni mózg...", na co bitro postanowił się obruszyć :(

    W Wielkiej Brytani powstała niedawno paria, której hasłem wyborczym
    jest: "Wybierz nas, a my będziemy kasowali jeden przepis dziennie,
    jedną ustawę na tydzień, jedną dotację miesięcznie i jeden podatek
    rocznie". Mam nadzieję, że poddani JKM nie dadzą się dalej
    Irlandczykom kopać w tyłek i pokażą u siebie, że też potrafią obniżyć
    podatki, zredukować świadczenia socjalne, i być może mieć nawet
    większy wzrost PKB niż u sąsiadów.

    >Widziałaś kiedyś gaśnicę samochodową w akcji? Papierosa można nią zgasić
    >,ale nie płonące auto.

    Otóż, w tym problem, że mało kto widział, ale nasłuchał się telewizji,
    w której władza naopowiadała, jakie to jest wręcz niesłychanie
    niezbędne wyposażenie samochodu (zresztą, surowo karane! bez gaśnicy,
    zgodnie z obowiązującym prawem, nie można wręcz się po drogach
    poruszać; o czym uparcie przypomina się przy kontroli diagnostycznej -
    zresztą, też obowiązkowej).

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org