  • Data: 2002-08-06 11:58:01
    Temat: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Aug 2002 08:04:12 +0000 (UTC), "Ewa Nilsson"
    <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

    >Chociażby ty. Jeśli zostaniesz wybrany w legalnych wyborach i przekonasz do
    >swojego pomysłu wystarczającą ilość posłów to będziesz mógł zmienić prawo.

    Nadal nic kompletnie nie rozumiesz :( To nie posłowie są od tego, by
    decydować za ciebie, z jaką szybkością powinnaś poruszać się po
    autostradzie, by było to bezpieczne. Chyba że, wybierzemy 10 mln
    posłów, i każdy z nich będzie jeździł z każdym kierowcą i mówił mu czy
    ma zwolnić czy może pojechać szybciej - nonsens! To kierowca, i tylko
    on, ma podejmować takie decyzje, i on, a nie kto inny, powinien
    ponosić odpowiedzialność za wszelkie konsekwencje swoich decyzji.

    >Jasne, a w związku z remontem drogi w Trąbkach Wielkich wzrosła zapadalność
    >na różyczkę w Górnej Wolcie.

    Brednie. Po co wypisujesz takie głupoty?

    >Nie przyszło ci do głowy, że na wzrost liczby
    >wypadków ma wpływ chociażby wzrost liczby samochodów?

    I nie tylko. Co sprawia jednak, że w Polsce jest znacznie więcej
    wypadków niż w innych krajach? W Turcji czy Egipcie dróg nie mają
    specjalnie lepszych, a wypadków znacznie mniej.

    >Tradycyjnie zgadzam się z jedną twoją myślą. Tym razem padło na cła i akcyzę -
    >jestem za (ich zniesieniem)

    SLD nie, więc za co go lubisz?

    >A nie sądzisz, że "poczucie odpowiedzialności kierowcy" (cytuję: "Mój pomysł,
    >to oddać odpowiedzialność w ręce kierowców.") powinno mu zakazać jazdy,
    >cytuję "składanymi do kupy powypadkowymi starymi - i często tym samym
    >niebezpiecznymi" samochodami?

    WŁAŚNIE TAK !!! Ty jednak nie widzisz różnicy między "poczuciem
    odpowiedzialności" a regulacjami prawnymi często ograniczającymi
    odpowiedzialność.

    >Chyba, że posługujesz się poczuciem
    >odpowiedzialności tylko tam gdzie ci wygodnie?

    Co masz na myśli?

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org