  • Data: 2002-08-06 19:57:38
    Temat: Re: Komornik mnie sciga... :(
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 5 Aug 2002 18:31:29 +0200, "JarekT" <t...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >Szaremu człowiekowi trudno jest uciec przed zachłannym fiskalizmem, a czas
    >działa na jego niekorzyść.

    Nie zapominajmy o tym, iż Bajt złamał prawo. Nie powinien tego robić,
    wiedział co mu za to grozi, więc w tym przypadku nie mniejmy do
    fiskalizmu pretensji :) Jest tyle powodów, z których można by go z
    błotem zmieszać (polecam program "Sprawa dla reportera" w czwartek
    8-go na TVP1), że ostatnią rzeczą byłoby zarzucać mu skuteczność
    ściągania podatków (co zresztą nie można twierdzić, iż nie jest
    słusznym).

    i jeszcze spacja po nich zdaje się. :)

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org