  • Data: 2004-02-09 09:29:33
    Temat: Re: Komornik a sprzęt dziecka-pytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 8 Feb 2004, SQLwysyn wrote:

    >+ Absurd. Zakup komputera nie spelnia warunków art. 20 ("w drobnych bieżących
    >+ sprawach życia codziennego").

    Nie podważam.
    Mój post w wątku zaczynał się od "trzeba rozróżnić"...

    >+ Komputer jest zatem prawnie wlasnoscia
    >+ rodziców (mimo, ze byl kupiony za pieniadze dziecka)

    Zechcesz wyraźnie o powoli potwierdzić że napisałeś to co
    CHCIAŁEŚ zapisac, czyli że majątek dziecka jest majątkiem
    rodziców (w odróżnieniu od możliwości unieważnienia umowy
    zakupu komputera - tego że komputer można oddać do sklepu
    i sprzedawca musi przyjąć towar z powrotem oddając pieniądze
    NIE PODWAŻAM) ??

    JAKIM PRAWEM komputer jest własnością rodziców, jeśli chcesz
    powołać się na NIEWAŻNOŚĆ umowy zakupu - po pierwsze to
    komputer jest w takim układzie własnością sklepu w którym
    został kupiony. A pieniądze są własnością dziecka. No
    chyba że automagicznie z majatku dziecka przedyfundowały
    do majątku rodziców.
    Albo że uznajemy iż chcesz podważać ważność umowy darowizny
    "od wujków" - o ile rodzice sprzeciwią się umowie, rzecz
    jasna. No to wtedy pieniądze wracają do darczyńców.
    Albo ja nie rozumiem co chciałeś powiedzieć.

    >+ i jako taki mógl byc zajety przez komornika.

    A myślałem że mało mnie może zaskoczyć... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd