  • Data: 2002-02-24 00:10:39
    Temat: Re: Komórki na poczcie
    Od: "Kecaj" <jz3944{nospamik}@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:a599qq$1b8$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Kecaj" <jz3944{nospamik}@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jak wyglada zakaz szkicowania?
    > :-)
    Po prostu czerwone przekreslone kolo, wewnatrz ktorego jest narysowne cos w
    rodzju kartki i olowka. Obok wydrukowany napis "Zakaz szkicowania" (jakby
    ktos mial watpliwosci. Zreszta opisywala to tez jedna z lokalnych gazet
    (wraz ze zdjeciem). Byc moze jeszcze uda mi sie znalezc na stronie w
    archiwum tej gazety fotkę
    Kecaj

    A tak swoja droga to w Chrzanowie nie ma i nie bylo browaru :-))