eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w USA › Re: Jurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w USA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!feeder1.feed.usenet.
    farm!feed.usenet.farm!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-m
    edia.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.cambriumusenet.n
    l!feed.tweaknews.nl!posting.tweaknews.nl!fx11.ams1.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Jurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w
    USA
    References: <a...@w...eu>
    <vq87vsqgqa0q$.12e6qnuhuv3jj$.dlg@40tude.net>
    <629f40b1$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@4...net>
    <HaRnK.322604$d21.221776@fx09.ams1>
    <62a04358$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <HWXnK.37971$c21.2957@fx13.ams1>
    <62a04f80$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <jO%nK.172216$b21.25160@fx11.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 08 Jun 2022 11:33:35 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Wed, 08 Jun 2022 11:33:35 GMT
    X-Received-Bytes: 2401
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:826124
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2022-06-08, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > W dniu 08.06.2022 o 09:09, Marcin Debowski pisze:
    >
    >>> Ale takiego uniemożliwiającego powtórne uruchomienie po wylądowaniu? No
    >>> i nie wiem - pewnie trzeba po wylataniu resusu zrobic przegląd i jak nie
    >>> "zresetujesz" to co - "czek endżine" w kabinie, czy po prostu nie
    >>> odpali? Chyba jednak "czek":)
    >>
    >> A jak się coś właćzy nie na ziemi? :) Niby wszystko jest zabezpieczone
    >> poszóstnie, ale jakoś się boję.
    >
    > A nie boisz się, że samolot nagle stwierdzi, że ma za duży kąt natarcia
    > i postanowi to poprawić? Producent się nie bał:P
    >
    >> Nb. taki był fajny przypadek SAAB 2000. Piloci nie wiedzieli, że to
    >> chyba jedyny model samolotu, w którym autopilot nie odłaczy się po
    >> próbie przejęcia ręcznego sterów, i tak sobie spadali 3km/min siłując
    >> się z tym AP.
    >
    > Zaraz - mieli certyfikację na typ, i nikt im nie powiedział na
    > szkoleniu, że mamy tutaj taki wyjątkowy patent?

    Pamiętam, że w user manual to było, ale też było coś o innym typie
    Saab'a gdzie było inaczej. Generalnie jak zwykle kombinacja wielu
    czynników, sfokusowanie na problemie, którego nie było bo wystąpił
    czynnik, po którym spodziewano się, że może problem wystapić (walnął w
    nich piorun).

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1