  • Data: 2009-04-13 22:34:58
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid pisze:

    > g....o prawda. Dobry szef patrzy na swoje. Sam mam firme i piersze patrze
    > na moj zysk a potem na pracownika. Pracownik dostaje tyle ile ksiegowa
    > wyliczy a jak uwazam ze ma dostac wiecej to dodaje do premi. Jak mam
    > mniejszy moj przychod to pracownicy minimum dostaja. Mi ma kasa pasowac a
    > nie dogadzac pracownika. Na miejsce jednego pracownika mam 4 innych wiec
    > niema problemu z pracownikami.

    ...i potem wielkie zdziwienie, dlaczego pracownicy nie szanują
    pracodawców twojego pokroju.

    > Ja uważam iż powinno się na wypowiedzeniu wpisać nie wykonywanie poleceń
    > przełozonych i spadówa na drzewo.

    I w sądzie pracy przegrasz, bo wykonywał.

    > A do sądu pracy niehc se idzie niech
    > udowodni co umie a i ty dodaj od siebie. Pracownika zawsze idzie udupic
    > kwestia znalezienia sposobu

    Uważaj, żeby ktoś ciebie i tej twojej firemki nie udupił.

    Jak chcesz być wrednym, nieuczciwym sk*.* (a jak widać takie masz
    właśnie podejście) to ktoś też może być wredny i podstępny i np.
    zainspirować jakieś urzędy do takiej kontroli, że się z niej szybko nie
    wygrzebiesz (o ile w ogóle).

    PS: Nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie właściciela? ;-> Albo
    mniej poetycko: błąd na błędzie... Zatrudnij jakiegoś korektora, panie
    "właściciel".