    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak walczyć z Wydziałem Lokalowym ?
    Date: Sat, 05 Mar 2005 19:45:33 -0600

    Zrozpaczeni wrote:
    > Spore mieszkanie w budynku komunalnym zamieszkuje wspólnie (!) 9 osób
    > (spokrewnionych).
    > Dom jest wysiedlany (wyremonują i chyba sprzedadzą z zyskiem). Rodziny z tego
    > mieszkania chcą się oczywiście rozdzielić. Wydział Lokalowy nie ma nic
    > przeciwko rozdzieleniu, ale chce przyznać łącznie tylko tyle metrów
    > kwadratowych ile liczy mieszkanie (zdaje się jest jakiś przepis? a może
    > ustawa??).
    > W mieszkaniu jest m.inn. normalna (tj niepatologiczna) rodzina typu 2+2, która
> [...]

    Wiesz może masz i rację, ale spojrzyj na to z innej strony.
    Wiele rodzin też chciałoby mieć oddzielny pokój dla każdego dziecka i
    nie ma na to szans, bo ich nie stać.
    Wydział lokalowy myśli "perspektywicznie". Studentka niedługo wyfrunie z
    domu, więc dwa pokoje wystarczą.
    Pod tym względem raczej z nimi nie wygrasz, więc może szukaj takiego
    mieszkania, w którym z jednego dużego pokoju da się zrobić dwa mniejsze.
    Staraj się dostać maksymalny możliwy metraż i coś z tym zrobić.