  • Data: 2009-04-06 10:41:22
    Temat: Re: Jak ukarać/zapobiec nielegalnemu parkowaniu
    Od: "Filozof71" <f...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    news:gr4tcl$o3d$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Filozof71" <f...@s...com> napisał w wiadomości

    > Najprościej zainstalować taki system jaki jest stosowany na niektórych
    > parkingach.
    > Zapamiętujacy status pilota czy też karty magnetycznej sterującej wjazdem
    > i wyjazdem.
    > Jeśli karta jest "wjechana" to można na nią tylko wyjechać. I vice versa.
    > I wydać dokładnie tyle kart ile jest miejsc parkingowych.

    To jest pewien pomysł ale raczej nierealny biorąc pod uwagę wielkość hali
    ( 134 miejsca) i niechęć użytkowników do partycypowania w kosztach. W tej
    chwili jest brama otwierana pilotem i zamykająca się automatycznie po jakimś
    czasie. Jak ktoś się postara żeby wjechac szybko jeden za drugim to i
    czterech naraz zdąży. Z kolei w proponowanym przez Ciebie rozwiązaniu
    musiałby byc jakiś precyzyjny szlaban. Wprawdzie nigdy nie próbowałem ale
    wydaje mi się, że jak by się dwa samochody ustawiały jeden zd drugim to by
    dały radę razem wjechać - Polacy to bardzo pomyslowy naród.

    pozdr Filozof71