  • Data: 2009-04-06 00:03:39
    Temat: Re: Jak ukarać/zapobiec nielegalnemu parkowaniu
    Od: "Filozof71" <f...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:gr5dgq$6in$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Filozof71" <f...@s...com> napisał w wiadomości

    > Powiedz, gdzie w takim razie mają zaparkować goście odwiedzający
    > mieszkańców?

    Mogą zaparkować bliżej lub dalej nieruchomości na ulicy w zalezności od pory
    dnia. 150 m dalej jest parkin strzeżony.

    >Wspólczuje mieszkania w tak niegościnnym domu.

    Ja zadałem pytanie na grupę prawniczą a nie w celu oceny moralnej mojej
    postawy. Jak ktoś chce byc gośninny dla swoich gości to niech wynajmie
    dodatkowe miejsce dla nich, albo ewentualnie odstąpi im swoje miejsce jak
    mają lepszą bryczke a sam parkuje w tym czasie na ulicy. Dlaczego ja mam
    ponościc koszty czyichś gości ?

    Poza tym czasami jak baran zaparkuje blisko zakrętu ( wydaje mi się, że
    szerokość korytarzy zaprojektowano "na styk") to mi jest się cięzko zmieścić
    moim kombi a nie wiem co robią Ci którzy mają coś większego np. jakieś
    terenowe. Czasami też ktoś mi zastawia dzwi od mojej piwnicy i muszę się
    przeciskać zeby tam wejśc , nie mówiąc że wniesienie czegoś większego lub
    podjechanie blisko samochodem w celu rozładunku czegoś cięzszego jest
    niemożliwe.

    > Pozdrawiam Przemek

    Dziekuję za wszytskie wypowiedzi, ale rozwiązanie jak widac chyba nie
    istnieje.

    pozdrawiam Filozof71