  • 1. Data: 2009-09-27 08:09:15
    Temat: Re: Jak to jest z tą kaucją
    Od: BK <b...@g...com>

    On 27 Wrz, 08:51, "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl> wrote:
    > Głośna sprawa ostatnich dni i owe 600k zł.
    > Jak to się robi że w sobotę można nagle mieć 600k zł.

    A co to za problem, dla kogos o odpowiednim statusie materialnym?

    > Z tego co wiem to bankomat tyle nie wypłaci,

    I trzeba miec wode zamiast mozgu zeby probowac wyplacic taka kwote z
    bankomatu ;-)

    > banki nie są czynne,

    Banki sa czynne. Z 3, z ktorych korzystam, dwa sa czynne w soboty i
    maja obsluge kasowa.

    Inna sprawa, ze ktos kto ma luzne 600 000 zl moze byc klientem private
    banking i jak chce kase w sobote to mu najwyzej otworza bank.

    Mozna tez miec tyle w domu - na szczescie nie ma zakazu posiadania
    gotowki.

    > elixir nie
    > działa, kasy w sądach zamknięte a ta osoba wychodzi po południu w sobotę.

    Od zawsze [?] wystarczy potwierdzenie zlecenia przelewu zeby oplate
    uznano za wniesiona. To, ze na koncie sadu zaksieguja ja w
    poniedzialek?