  • Data: 2004-07-20 07:54:04
    Temat: Re: Jak pozbyć się natręta w mieszkaniu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "eMartinelli" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0133.00000a70.40fc1f2d@newsgate.onet.pl...

    > Co zrobić jeśli jest się właścicielem 3/4 mieszkania, a właściciel 1/4
    > (niestety zameldowany) chce się na siłę wprowadzić z żoną i dziećmi, które
    nie
    > są zameldowane?

    jak mniemam nie zyjecie ze soba w zgodzie :)

    w takim razie wydzielic jesli to mozliwe jeden pokoj, najmniejszy, reszte
    pomieszczen pozamykac na klucz
    podpisac stosowna umowe jesli chodzi o placenie czynszu, zuzycie wody,
    pradu, gazu i czego tam jeszcze, z klauzula ze ewentualne dlugi przejawiaja
    sie w przejeciu jego czesci mieszkania, oczywiscie platnosc czynszu nie
    bedzie objawiac sie w postaci 1/4 tylko proporcjonalnie do powierzchni z
    jakie beda kozystac, czyli pokoj jaki zajmuja + polowa przedpokoju +
    (ewentualnie jesli nie bedzie innej odplatnosci) polowa kuchni i lazienki

    bedac bardziej zlowsliwym (nie wiem czy mowi cos na ten temat prawo
    lokalowe) wprowadzic odplatnosc za kozystanie z lazienki i kuchni jesli ta
    1/4 wlasnosci wyczerpie pokoj jaki dostana,