    From: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak doprowadzić do kontroli LPG ?
    Date: Thu, 9 Feb 2006 23:44:59 +0100

    > Nie kupować w najtańszym - bo okazuje się najdroższym.

    No dobra, ja mogę nie kupować, chociaż jeszcze niedawno był to najlepszy gaz
    w całym mieście i najtańszy. Nikt nie narzekał. Ale konsekwencje tego
    powinny jakieś być, zostawić to ? tak aby bezkarnie wszystkich oszukiwali ?
    przecież jeśli kontrola wykaże że jest OK to nic im się nie stanie.

    Ale istnieje konkretne podejrzenie że coś jednak zaczeli kombinować, to nie
    tylko ja zacząłem wydziwiać.

    Czy potraktują moje zgłoszenie powaznie ??

    KW