eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIle obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji? › Re: Ile obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 22 Jan 2022 19:21:04 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.5.0
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <61e53bc1$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <8rgh5c717cr5$.1dpxmav9vyrel$.dlg@40tude.net>
    <61e543e8$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e5525c$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e5a1da$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e5b763$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e5c844$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e81438$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e9f730$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <61ec4134$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Ile obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji?
    In-Reply-To: <61ec4134$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <61ec4b11$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 185.192.243.253
    X-Trace: 1642875665 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 546 185.192.243.253:53529
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2519
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:820519
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22.01.2022 o 18:39, ąćęłńóśźż pisze:

    > -----
    >> Z czego Ty skorzystałeś? Bo formularz mają tylko do zgłoszenia
    >> reklamacji.
    > Nie mam pojęcia, oddałem do naprawy ("gwarancyjnej" w moim rozumieniu
    > - czy w Polsce używa się zwrotu "naprawa rękojmiana"?), wypełniając
    > ten sklepowy formularz Naprawili (3 tygodnie, w tym święta i Nowy
    > Rok), po trzech dniach od odebrania znów niesprawny, znów odwiozłem
    > do sklepu i tu stanowiska moje i sprzedawcy się różnią (chcę wymiany
    > na nowy egzemplarz lub na urządzenie innego producenta z oferty
    > sklepu lub zwrotu mi ceny, a sprzedawca chce dokonać kolejnej
    > naprawy).

    Domagać możesz nawet 100 dolarów odszkodowania, tylko, by takich marzeń
    skutecznie dochodzić trzeba znaleźć podstawę prawną. Ja bym teraz
    zgłosił roszczenie z tytułu rękojmi powołując się na to Rozporządzenie
    Rady Europy i twierdząc, że gorszych warunków sklep udzielić nie może, a
    nie sprecyzował jakich udziela, więc trudno mówić, że się zgodziłeś na
    inne.

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1