eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIle obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji? › Re: Ile obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <61e53bc1$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <8rgh5c717cr5$.1dpxmav9vyrel$.dlg@40tude.net>
    <61e543e8$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e5525c$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e5a1da$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e5b763$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e5c844$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e81438$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e9f730$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <61e9f730$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Ile obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji?
    Date: Sat, 22 Jan 2022 18:39:00 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 17
    Message-ID: <61ec4134$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.178.173.50
    X-Trace: 1642873140 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 479 31.178.173.50:55648
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2176
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:820512
    [ ukryj nagłówki ]

    Nie mam pojęcia, oddałem do naprawy ("gwarancyjnej" w moim rozumieniu - czy w Polsce
    używa się zwrotu "naprawa rękojmiana"?),
    wypełniając ten sklepowy formularz
    Naprawili (3 tygodnie, w tym święta i Nowy Rok), po trzech dniach od odebrania znów
    niesprawny, znów odwiozłem do sklepu i tu
    stanowiska moje i sprzedawcy się różnią (chcę wymiany na nowy egzemplarz lub na
    urządzenie innego producenta z oferty sklepu lub
    zwrotu mi ceny, a sprzedawca chce dokonać kolejnej naprawy).


    -----
    > Z czego Ty skorzystałeś?
    > Bo formularz mają tylko do zgłoszenia reklamacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1