  • Date: Thu, 16 Jun 2005 19:31:06 +0200
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IT provider - kary regulaminowe.

    Dnia 16/06/2005 10:30, Tiger wrote :

    > I niewazne, ze wlepiaja mi kare niezgodnie z wlasnym regulaminem?

    Jedyne co można z prawnego punktu widzenia zarzucić, to właśnie
    wlepianie kary niezgodnie z własnym regulaminem. Ale do tego się akurat
    nie odnosiłem. W tym zakresie można swoich racji dochodzić sądownie.

    > Niewazne,
    > ze narazaja mnie na nerwy i traktuja, jak smiecia? Oszalales? Przeciez to mi
    > pachnie czerwonobetonowa cenzura, proba wyludzenia i sklanianiem do
    > okreslonego zachowania. Czy w tej sytuacji jest wazne, ze jest to osoba
    > prawna, a nie osoba fizyczna? Czy osoba prawna (firma) ma prawo gnoic
    > czlowieka i organizowac przeciwko niemu rekami jakiegos pracownika lincze
    > wewnatrz wlasnej firmy? Bo tak mozna to okreslic - w firmie Aster jest w
    > ichnim systemie jakas notatka o tym, ze wobec tego pana nie znamy slowa
    > TAK...

    Nie jest ważne czy jest to osoba fizyczna czy prawna. Osobie fizycznej
    wolno jest traktować drugiego człowieka jak śmiecia, nie rozmawiać z
    nim, iść w zaparte ze wszystkim etc. a więc i osobie prawnej wolno jest
    to samo robić. Ba, czerwobetonową cenzurą byłoby właśnie administracyjne
    zakazywanie jej tego rodzaju działań.

    > Prosze o jakas mniej odczepna odpowiedz....

    Innej nie będzie, na grupie prawnej niestety. Problem bowiem nie jest
    rozwiązywalny tą metodą.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have