eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancją/rękojmią izraelskiego Pegasusa :-) [AP sugeruje+ wady/braki?] › Re: Gwarancją/rękojmią izraelskiego Pegasusa :-) [AP sugeruje+ wady/braki?]
  • Data: 2021-12-25 10:06:14
    Temat: Re: Gwarancją/rękojmią izraelskiego Pegasusa :-) [AP sugeruje+ wady/braki?]
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021.12.25 o 00:17, J.F. pisze:

    > smartfona masz i prepaida z 0 zl na koncie?

    Trafiają się osoby, które mają smartfony tylko po to, aby odbierać
    połączenia i nie potrzebują transmisji danych, www nie ogladają, nie
    łączą się z siecią, nie grają itp.

    > Moze lamie wifi, moze wystarcza to, ktore uzytkownik skonfigurował.
    > Moze korzysta z darmowych, a moze np hackuje google/apple i ma dostep do
    > hasel wielu sieci wifi.
    >
    > Albo np korzysta z nierejestrowanych APN na BTS, bo skad wiesz, czy nie
    > oprogramowali tez APS, przynajmniej jednej firmy :-)
    > Albo wrecz oficjalnie wykupili w wielu sieciach.
    >
    > Albo czy sie nie dogadali i np nie umiescili np w Facebooku :-)

    No tak, tu rzeczywiście: brak wiedzy.

    > Albo ... licencjobiorca placi, a licencjodawca sie cieszy, ze ma dostep
    > do danych i jeszcze na tym zarabia :-)
    >
    > Zreszta tu Pegasus, a skad wiesz, czy podobnie nie zrobil Google, Apple
    > cz Huawei?
    >
    > Ba - google przeciez zrobil, niektore ich uslugi oficjalnie podsluchuja
    > przez mikrofon, wysylaja do Googla i mam tylko zapewnienie, ze google
    > skasuje to z serwerow.

    Pewnie także to jest dodatkowy powód tego, że do pewnych obiektów
    wchodzi się bez telefonów.