  • Data: 2006-08-30 23:21:32
    Temat: Re: EMPiK nie chce sprzedać książki po cenie ze strony www
    Od: "Pika" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest wiele księgarni ,w których napewno zanajdziesz taniej ,zmień
    > księgarnię i po kłopocie.

    wedlug mnie - jesli ma czas i chec - powinien walczyc o swoje (szkoda ze nie
    kupil np 1000 ksiazek w tej cenie LOL). wiekszosc sklepow ma zapis ze
    prezentowana oferta nie stanowi oferty handlowej w mysl kodeksu cywilnego. w
    regulaminie empiku nie ma takiego zapisu - wiec po tyle musza sprzedac i
    juz. nie wiem co w sytuacji gdyby powiedzieli ze 'owszem, mozemy sprzedac
    panu ksiazke w tej cenie, niestety naklad sie wyczerpal. nowa dostawa w
    cenie 44,90' - czy taki wybieg bylby zgodny z KC?