  • Data: 2018-07-25 10:49:28
    Temat: Re: Dziecko samo w domu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5b56f8bb$0$586$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23-07-18 o 19:30, J.F. pisze:

    >Moim zdaniem "Ci się wydaje". Te dzieci od 10 lat, to już mogą się
    >opiekować mniejszymi.

    Masz racje. Co rodzi dalsze pytania - czy mi sie wydaje, czy szkoly
    przetrzymuja dzieci do 10 lat i wymagaja odebrania przez rodzicow ?

    >Jaki jest sens wymieniać? Przecież wystarczy pogrzebać w necie, co
    >dzieci mogą wymyślić. Natomiast pytanie, czy zagrożenie takie da się
    >wyeliminować. Jak 6-cio latek bardzo będzie chciał, to coś
    >wykombinuje,
    >choćby go tuzin osób pilnowało. Stąd ważniejsze jest spowodowanie, by
    >nie chciał, a nie pilnowanie go.

    A tu jeszcze musza byc "okolicznosci, ktore stanowia dla niego
    zagrozenie".
    Mieszkanie jest niebezpieczne ?
    No coz, ubezpieczyciel sie zgodzi ...

    Demoralizacja to inny paragraf :-)