  • Data: 2018-07-25 14:05:51
    Temat: Re: Dziecko samo w domu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 25.07.2018 o 10:49, J.F. pisze:

    >Jeszcze raz - dzieci od 7 lat mogą iść do domu same. Dziecko poniżej
    >7 lat musi pójść pod opieką osoby co najmniej 10-letniej.

    Tylko teraz mi chodzi o szkoly, co to domagaja sie odbioru dziecka ze
    swietlicy.

    Jak widac - do 7 lat, szkoly maja sporo racji, skoro dziecko nie moze
    sie samo po drogach publicznych poruszac.
    (ale akurat do domu moze prowadzic samotny chodnik czy droga
    niepubliczna).

    Ale wydaje mi sie, ze stosuja to nawet do starszych dzieci.

    J.