  • Data: 2020-06-16 17:43:17
    Temat: Re: Dostali 100 tysięcy na nowe wykładziny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1mzxmmri0geoh$.c90nk1ug6khp$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Mon, 15 Jun 2020 20:07:03 +0200, J.F. napisał(a):

    >Po to Krupiński przychodził na spotkania Cacescu z Birgfellnerem.
    >Kredyt miał wynosić 300 mln euro.

    Ale promesa byla na pismie, wniosek na pismie zlozyli, czy na razie to
    luzna rozmowa ?

    Z drugiej strony ... nie ma nic dziwnego w tym, ze bank finasuje
    budowe biurowca :-)

    >Sam jestem ciekaw.

    Niestety - BFG nierychliwy w publikowaniu raportow. Gdzies we wrzesniu
    powinien byc za rok 2019.

    A w roku 2018
    https://www.bfg.pl/strefa_dokumentow/raporty-roczne/

    glupia sprawa - najwiecej odzyskano z mlodych spraw, a o wołominach
    raport milczy.
    A ciekaw jestem ile prawdy w zarzutach :-)

    Inna sprawa - pewnie sie nie dowiem ile strat zrobili
    prezesi/pracownicy, a ile syndyk :)

    >Ale podwładnych Banasia nie uszczelnił.
    >https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1436677,banas-
    ministerstwo-finansow-mafia-vat-owska.html

    >Zresztą jakoś przestali się tym chwalić, bo:

    >"W 2019 roku luka (12,08 proc.) pozostała właściwie na tym samym
    >poziomie,
    >co w roku 2018 (12,03 proc.) - zmiana jest prawie niezauważalna.

    Ale suma podatkow chyba wzrosla, to i suma luki wzrosla :-)
    Ale jestem bardzo ciekaw, jak oni te luke licza ...

    >My płacimy. W zeszłym roku ~25 000 zł na ryja.

    No ale tez w sporej czesci na nas te pieniadze ida :-)

    >Ponoć dla księdza, żeby podpisał:

    no tak slyszalem, ale dziwaczne mi sie to wydaje :-)

    >"Austriak twierdzi, że Kaczyński zażądał od niego i otrzymał w lutym
    >2018
    >r. 50 tys zł w gotówce. Te pieniądze, przekazane w kopercie, miały
    >być
    >przeznaczone dla tajemniczego księdza Rafała Sawicza, jednego z
    >członków
    >rady fundacji Lecha Kaczyńskiego. To miała być cena za podpis
    >duchownego -
    >wszyscy członkowie rady musieli się zgodzić na budowę wieżowca przy
    >Srebrnej."
    >https://www.tygodnikpowszechny.pl/lapowka-w-kaczyns
    kiego-157682

    No i tego wlasnie nie rozumiem - to ksiadz nie chcial sie podpisac pod
    takim swietnym interesem ?
    Czy sumienie mu nie pozwalalo ? :-)

    Czy tylko przyzwyczajony, ze ofiara musi byc :-)

    A Birgenfellner to na jakiej zasadzie ten interes prowadzil - nie
    wystarczylo powiedziec "chcecie miec dochodowy biurowiec czy nie" ?

    J.