  • Data: 2017-11-29 12:26:28
    Temat: Re: Doręczenie pozwu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-29 o 12:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > No to masz dobra wole przekazac adresatowi ... tylko jak zamierzasz to
    > zrobic, skoro go nie znasz ?

    Wczoraj pani Kaszewska opowiadała przed Komisją Reprywatyzacyjną jak
    poszukiwała spadkobiercy kamienicy przy Schroegera 72. Między innymi
    przez konsulaty, Polski Czerwony Krzyż, przez internet, przez ogłoszenia
    prasowe. Myślę, że za niewielką opłatą pani Kaszewska mogłaby ci
    udzielić korepetycji jak poszukiwać człowieka, jeśli twoją wolą będzie
    go odnaleźć.

    > A jak nie zastanie nikogo, co wielce prawdowpodobne, bo w godzinach
    > pracy jest w pracy ...

    To przyjdzie innym razem. Albo umorzy. Albo otworzy ślusarzem. Wszystko
    zależy od okoliczności, oraz od ryzyka, jakie chce podjąć wierzyciel.

    --
    Liwiusz