  • Data: 2017-11-29 12:15:31
    Temat: Re: Doręczenie pozwu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ovluil$e9p$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-11-28 o 23:49, J.F. pisze:

    >W każdy możliwy sposób.
    >Skąd ci przyszło do głowy to pytanie? Przecież nikt nie twierdzi, że
    >to obowiązek.

    No to masz dobra wole przekazac adresatowi ... tylko jak zamierzasz to
    zrobic, skoro go nie znasz ?

    Wiem - najlepiej polozyc na stole w kuchni, adresat pewnie tam zajrzy
    :-P

    >To zależy.

    >Nie wiem, skoro robi przegródkę na zwroty, to pewnie jakiś pomysł na
    >to ma.

    Przegrodke pewnie ma, bo przepisy wymagaja :-)
    Albo taki model sie przyjal na rynku :-)

    cos znalazlem
    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/633975,poczta
    -zwroty-oproznia-zarzadca-zarzadca-nie-mamy-kluczyka
    ,id,t.html

    Brzmi rozsadnie ... tylko juz widze tego zarzadce jak biega i szuka
    wlasciwego operatora do zwrotu :)
    Ale moze nie ma obowiazku, to moze spuscic do niszczarki :)

    http://www.haloursynow.pl/artykuly/nie-ma-skrzynek-n
    a-zwroty-listow-co-zrobic-z-cudza,337.htm
    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,22004824,
    stos-listow-od-bankow-wypadal-ze-skrzynki-na-zwroty-
    poczta.html

    http://prawo.ws/pocztowe/art39.htm

    Operator wyznaczony to PP ? To ktos tu klamie ...

    >No to wskaże. Wiele razy tak sam robiłem, że wskazywałem ostatni
    >znany adres, a potem okazywało się, że dłużnik tam nie mieszka.
    >Komornik spisywał protokół na tę okoliczność i tyle.

    A jak nie zastanie nikogo, co wielce prawdowpodobne, bo w godzinach
    pracy jest w pracy ...

    J.